torsdag 25 mars 2010

Hund jag hittat via forum

Jag vet inte vad denna hunden heter eller vem som äger den, fick kontakt via ett forum och fick denna kortfattade info, dock inget mer.

Hej..
Det ska vara en vit schäfer, men det finns ju inga papper, så gud vet vad det är för hund..
Hunden är bara ca 12 veckor, men när de hämtade den så var den så himla rädd för männsikor och hade fruktansvärd diarre.
Hunden var ej chippad el. vaccinerad..
Och vet. ville inte ens vaccinera den för hunden var så dålig, när de var där med den lilla valpen......

Idag tror jag magen är bättre, men hunden är ju så skygg för männsikor..

Jag ska prata med min fd..men hans sambo älskar ju denna hund och ser inte problemen på samma sätt som jag gör..

men jag ska hänvisa till din sida, så kan jag höra av mig igen..

Sån här skitavel måste stoppas, och jag kan verkligen inte förstå hur hon kan tillåtas ha hundar i sin ägo!!
Så det är bra om männsikan blir anmäld..

Mvh
B****


2 kommentarer:

  1. Verkligen bra att någon törs ge sig an och gå ut med berättelser om E & A B.
    Nu vet jag i dagsläget att E har fått hundförbud, men dottern fortsätter och säljer hundar, mest småhundar.

    /P

    SvaraRadera
  2. Så E har fått hundförbud?
    Det var intressant.
    Vet du i vilket län beslutet togs?
    Nyfiken på om man kan hitta det i nåt protokoll på nätet.
    Jag från inga svar från Djurskyddet när jag frågar dom, men skickar annonser så fort jag hittar nån.
    Och jag har sett alla dessa annonser på småhundar, det är i första hand mormor V:s uppfödning men A säljer dom åt henne.

    SvaraRadera